Warning: fopen(gfx/_logs/error_08_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.php) [function.fopen]: failed to open stream: Disk quota exceeded in /home/users/autoparto/public_html/autoparto.pl/lib/EditoError.php on line 378
FAQ - często zadawane pytania | Pomoc | AutoParto.pl - Giełda części samochodowych

Internetowa giełda części

Wybierz samochód i części jakich szukasz

FAQ - często zadawane pytania

FAQ

 

1) Jak szukać części ?

2) Co zrobić, gdy po wybraniu marki, modelu i typu auta oraz rodzaju poszukiwanej części z wyszukiwarki nie są wyświetlane żadne oferty?

3) Jak złożyć zapytanie ?

4) W jaki sposób otrzymam odpowiedź na złożone zapytanie ?

5) Jak złożyć indywidualne zapytanie do Sprzedawcy ?

6) Jak wycofać zapytanie o części?

7) Jak zamawiać części samochodowe ?

8) Wysyłka i sposób płatności za zamówione części

9) Współpraca z AutoParto.pl

10) Ile kosztuje rejestracja ?

11) Jakie rodzaje części można zlokalizować w naszym serwisie?

12) Dlaczego warto się zarejestrować ?

13) Dlaczego serwis AutoParto.pl ?

14) Zwrot części

15) Numer VIN (Vehicle Identification Number) - co to takiego?

16) Dowód zakupu

17) Odbiór osobisty

18) Jak zapłacić za zamówienie?

19) Jeżeli sprzedawca nie podejmuje kontaktu

20) Wymiana częściami

 

 

 

1)           Jak szukać części?

 

Nasz serwis oferuje możliwość przeglądania ofert sprzedaży części, opublikowanych przez współpracujących z nami Sprzedawców. Aby wyświetlić i zawęzić listę poszukiwanych wystarczy wybrać markę, model i typ swojego auta np. Volkswagen Passat (3C2) 1.4 TSI 122KM (CAXA) a następnie kategorię (np. wnętrze) i rodzaj poszukiwanej części (np. deska rozdzielcza). Możesz rózwnież skorzystać z wyszukiwarki tekstowej i wpisać nazwę poszukiwanej części i modelu auta.

W obu przypadkach w odpowiedzi uzyskasz listę części opublikowanych przez naszych Partnerów.

 

do góry

 

 

2)           Co zrobić, gdy po wybraniu marki, modelu i typu auta oraz rodzaju poszukiwanej części z wyszukiwarki nie są wyświetlane żadne oferty?

 

Oczywiście taki rezultat oznacza, że nie jesteśmy w stanie wyświetlić oferty na poszukiwaną część. Z całą pewnością będziemy w stanie zebrać konkurnecyjne oferty i przedstawić je, po wypełnieniu formularza i wysłaniu zapytania.

Ogrom rynku części samochodowych, zmieniające się dostępności części na magazynie sprawiają, że nasi Partnerzy nie zawsze są w stanie zaktualizować i opublikować wszytskich oferowanych części. Są jednak w stanie przedstawić oferty w odpowiedzi na złożone zapytanie.

 

do góry

 

 

 3)          Jak złożyć zapytanie?

 

Jeżeli chcesz krótko zapytać o cokolwiek związane z częścią samochodową nie musisz rejestrować się w serwisie. Aby uzyskać odpowiedź wystarczy, że wypełnisz krótki formularz podając numer telefonu, ewentualnie adres email. Treść Twojego zapytania trafi do wszystkich naszych Partnerów, którzy przedstawią Ci najlepsze oferty na rynku.

 

Formularze zapytania o część znajdziesz na niemal każdej podstronie naszej platformy.

 

do góry

 

 

4)            W jaki sposób otrzymam odpowiedź na złożone zapytanie?

 

Odpowiedź na złożone w naszym serwisie zapytanie o cześci zostanie rozesłane do Sprzedawców z nami współpracujących. Skontaktują się oni z nadawcą zapytania poprzez wybraną przez niego formę kontaktu (e-mail i/lub telefon). Jeśli osoba składająca zapytanie posiada konto w naszym serwisie - może ona również śledzić odpowiedzi i oferty Sprzedawców, po zalogowaniu się na swoje konto w specjalnie do tego stworzonym panelu.

 

do góry

 

 

5)            Jak złożyć indywidulane zapytanie do Sprzedawcy?

 

Bezpośredni kontakt z danym Sprzedawcą możesz poprzez opcję zapytania udostepnioną na każdej karcie produktowej (podstronie z opisem i ofertą części). Skonatkować się z daną firmą można również za pośrednictwem panelu do zarządzania ofertami, dostępnym tylko dla zalogowanych użytkowników.

 

do góry

 

 

6)            Jak wycofać zapytanie o części?

 

Jeśli złożyłaś/eś zapytanie i chcesz je z jakiegoś powodu wycofać (usunąć) i nie otrzymywać ofert możesz to zrobić w panelu zarządzania swoim kontem (po zalogowaniu). Opcja ta jest dostępna dla użytkowników zarejestrowanych, posiadających konto w naszym systemie.

 

do góry

 

 

7)            Jak zamawiać części samochodowe ?

 

W celu zlokalizowania poszukiwanej części, należy posłużyć się wyszukiwarką ogólną wpisując nazwę, markę samochodu. Można posłużyć się menu poziomym zawierającym kategorie najczęściej odwiedzane. Również menu pionowe, które składa się z kategorii głównych wraz z podkategoriami. Przy każdym produkcie widnieje informacja o danych kontaktowych sprzedawcy.

 

do góry

 

 

 

8)           Wysyłka i sposób płatności za zamówione części

 

Sprzedawcy na karcie opisu części podają informację o sposobie wysyłki oraz oferowanych formach płatności za zamówienie. Zazwyczaj prezentują oni które

Wszelkie szczegóły i dodatkowe informacje na temat danej części możesz uzyskać poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą poprzez opcję "Zapytaj sprzedawcę o część" - dostępną na karcie produktu.

W większości przypadków to forma kontaktu jest najlepszą, bezpieczną formą kontaktu. Dzięki niej poznasz szczegóły przeprowadzenia samej transakcji i kosztach dostarczenia części należy ustalać z samym sprzedawcą telefonicznie, pocztą elektronicznie lub też gdy jest taka sposobność, spotkać się osobiście.

 

do góry

 

 

 

9)            Współpraca z AutoParto.pl

 

Jeżeli zajmujesz się demontażem pojazdów, sprzedażą używanych części samochodów osobowych, i jesteś zainteresowany pozyskaniem dodatkowego, sprawnego kanału dystrybucji, zarejestruj się w naszej bazie. Informacja trafi do zespołu pracowników autoparto. Nasz przedstawiciel niezwłocznie skontaktuje się z Tobą i przedstawi warunki współpracy.

 

do góry

 

 

 

10)            Ile kosztuje rejestracja ?

 

Rejestracja użytkowników indywidualnych, poszukujących części jest całkowicie bezpłatna. Firmy, aby aktywować swoje konto, otrzymują dostęp płatny w drodze negocjacji z przedstawicielem działu handlowego AutoParto.pl

 

do góry

 

 

 

11)            Jakie rodzaje części można zlokalizować w naszym serwisie?

 

W naszej platformie oferujemy możliwość znalezienia wszystkich rodzajów części począwszy od zwykłej klamki, a skończywszy na kompletach zespołów jak silnik, skrzynia biegów, karoseria. Prezentowane oferty sprzedaży dotyczą zarówno części używanych, jak i nowych. Nasi Partnerzy w sowich ofertach dysponują również częściami oryginalnymi - użytymi do fabrycznego montażu, jak i również zamiennymi.

 

do góry

 

 

 

12)            Dlaczego warto się zarejestrować ?

 

Dzięki rejestracji i założeniu konta w naszym serwisie masz możliwość przedglądania wszystkich ofert w jednym miejscu. Ponadto posiadanie konta umozliwia przeglądanie historii składanych zapytań w dowolnej chwili. Rejestracja daje również możliwość zapamiętania wybranych aut, dzięki czemu składanie kolejnych zapytań jest już znacznie szybsze i przyjemniejsze. Nie ma konieczności wielokrotnego uzupełniania formularza.

 

do góry

 

 

13)            Dlaczego serwis AutoParto.pl ?

 

Od lat zajmujemy się rynkiem motoryzacyjnym. Jest to potężny przemysł, w którym uczestniczy zdecydowana większość kierowców, choć niekoniecznie bezpośrednio. Każdego w pewnym momencie dotknie sprawa serwisu pojazdu, zakupu części. My jako internetowa platforma handlowo-ogłoszeniowa wyspecjalizowana w obszarze dystrybucji i obrotu częściami samochodowymi dobrze wiemy jakiego rodzaju części są poszukiwane przez użytkowników określonych pojazdów. Codziennie uzupełniamy i gromadzimy bazę jak największej liczby sprzedawców wraz z ich asortymentem. Przejrzystość procesu poszukiwania części, przyjazny panel zarządzania zapytaniami, duży wybór, to wszystko ma znaczenie dla jakości i komfortu procesu dotarcia do interesującego produktu.

 

do góry

 

 

14)         Zwrot części

 

Jeżeli zakupiona wysyłkowo część samochodowa  nie odpowiada opisowi przedstawionego przez sprzedawcę lub chcesz zrezygnować z jej zakupu masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania oraz zwrot poniesionych kosztów zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Prawo zwrotu towaru przysługuje osobom dokonującym zakupu jako Konsumenci.

 

do góry

 

 

15)         Numer VIN (Vehicle Identification Number) - co to takiego?

 

Jest to identyfikacyjny numer pojazdu, niepowtarzalny. Od 1981 roku, kiedy to wprowadzono znormalizowany format, składa się z 17 znaków, na które składają się litery i cyfry. Pierwsze trzy znaki identyfikują producenta, kraj pochodzenia. Następne sześć znaków określają typ pojazdu tj. informacje o konstrukcji i typie nadwozia. Kolejne osiem oznaczają rok produkcji, kod zakładu, numer egzemplarza.

 

W formularzach zapytania o część możesz podać numer VIN pojazdu do którego poszukujesz części. Dzięki temu Sprzedawcy będą w stanie precyzyjnie dobrać odpowiednie części do Twojego pojazdu za pomocą odpowiednich katalogów. Podanie numeru nadwozia jest całkowicie bezpieczne i nie powoduje żadnego zagrożenia.

 

do góry

 

 

 

16)         Dowód zakupu

 

Każdy sprzedawca równolegle z wysyłką powinien wystawić fakturę lub paragon dołączając do paczki. O szczegóły należy pytać sprzedawcę.

 

do góry

 

 

17)         Odbiór osobisty

 

Sprzedawcy informują o możliwości odbioru osobistego na Jeżeli lokalizacja sprzedawcy jest w Twoim regionie, po odbiór części można udać się osobiście i na miejscu dopełnić formalności transakcji. O możliwości odbioru osobistego Sprzedawcy informują p

 

do góry

 

 

18)         Jak zapłacić za zamówienie?

 

Dokładny sposób dokonania płatności za zamówione podzespołu należy ustalić ze Sprzedającym. W większości przypadków za zakupioną część można zapłacić przelewem bankowym (wpłata na konto bankowe Sprzedawcy), za pobraniem tj. w momencie dostarczenia przez firmę kurierską lub jeśli Sprzedawca udostępnia taką możliwość - to również osobiście gotówką.

 

do góry

 

 

19)         Jeżeli sprzedawca nie podejmuje kontaktu

 

Są sytuacje w których sprzedawca nie odbiera telefonu lub emaili. Przyczyną może być sezon urlopowy, awaria, chwilowa nieobecność. W takich przypadkach skontaktuj się z naszym biurem, dział kontakt. Postaramy się pomóc najszybciej jak tylko to możliwe.

 

do góry

 

 

20)         Wymiana częściami

 

Jeżeli chcesz pozbyć się używanej zepsutej części i na to miejsce nabyć taką samą, używaną lecz sprawną, istnieją możliwości  wymiany ze sprzedającym, jeżeli wyrazi zainteresowanie taką formą transakcji. Obie strony powinny ustalić, która ma dokonać dopłaty, w jaki sposób, w jakiej wysokości, oraz formę wysyłki.

 

do góry

Copyright © 2012 Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu | Polityka cookies.


Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/users/autoparto/public_html/autoparto.pl/lib/EditoError.php on line 356

Warning: chmod() [function.chmod]: No such file or directory in /home/users/autoparto/public_html/autoparto.pl/lib/EditoError.php on line 357

Warning: fopen(gfx/_logs/error_08_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.php) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /home/users/autoparto/public_html/autoparto.pl/lib/EditoError.php on line 378

Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/users/autoparto/public_html/autoparto.pl/lib/EditoError.php on line 356

Warning: chmod() [function.chmod]: No such file or directory in /home/users/autoparto/public_html/autoparto.pl/lib/EditoError.php on line 357

Warning: fopen(gfx/_logs/error_08_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.php) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /home/users/autoparto/public_html/autoparto.pl/lib/EditoError.php on line 378