Internetowa giełda części

Wybierz samochód i części jakich szukasz
Nie znalazłeś części?
=> KLIKNIJ ABY WYSŁAĆ ZAPYTANIE O CZĘŚCI <=

Skrzynia biegów

Liczba wszystkich części z kategorii Skrzynia biegów: 29

Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • MERCEDES-BENZ ATEGO (1998 - 2004) 1217,1217 L (OM 904.911)
  • MERCEDES-BENZ ATEGO (1998 - 2004) 1223,1223 L (OM 906.910)
  • MERCEDES-BENZ ATEGO (1998 - 2004) 815,815 L (OM 904.922)
pokaż wszystkie
wyślij indywidualne zapytanie
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • NISSAN ALMERA TINO (V10) (2000 - .) 2.2 Di (YD22DDTi)

wyślij indywidualne zapytanie
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • AUDI A4 (8E2, B6) (2000 - 2004)
  • AUDI A5 (8T) (2007 - .)

wyślij indywidualne zapytanie
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • RENAULT SCÉNIC II (JM0/1_) (2003 - .) 1.5 dCi (JM02, JM13) (K9K 728, K9K 729)

wyślij indywidualne zapytanie

Skrzynia automatyczna BMW

Cena: 1400,00 PLN
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • BMW 5 Touring (E34) (1991 - 1997)

wyślij indywidualne zapytanie
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • BMW 5 (E60) (2003 - .)

wyślij indywidualne zapytanie
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • VW POLO (6N1) (1994 - 1999)

wyślij indywidualne zapytanie

Skrzynia biegów DAF 95 XF 430

Cena: 6500,00 PLN
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • DAF 95 XF (1997 - 2002)

wyślij indywidualne zapytanie
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • MERCEDES-BENZ ATEGO (1998 - 2004)

wyślij indywidualne zapytanie
Rodzaj części: Używana
Pasuje do:
  • MERCEDES-BENZ T2/LN1 platforma / podwozie (1986 - 1994) 609 D (668.001, 668.002, 668.003) (OM 354.902)
  • MERCEDES-BENZ T2/LN1 platforma / podwozie (1986 - 1994) 709 D (669.000, 669.001, 669.002, 669.003, 669.041) (OM 364.906, OM 364.912)

wyślij indywidualne zapytanie
1  2  3    

Skrzynia biegów - opis części

Manualna skrzynia biegów to mechanizm, który powoduje zmianę tzw. przełożenia, czyli stosunku prędkości obrotowej wału przed sprzęgłem do prędkości obrotowej wału za sprzęgłem. Sprzęgłem nazywamy urządzenie łączące wał napędzający ze skrzynią biegów. Sama skrzynia składa się z układu kół zębatych o różnej średnicy będących ze sobą w ciągłym zazębieniu. Za zmianę przełożeń odpowiedzialna jest ręczna dźwignia. Prędkość wału wychodzącego uzależniona jest zatem od układu zazębienia kół, stopnia różnicy pomiędzy ich średnicami.

Najnowsze poradniki kategorii

Oporna zmiana biegów – gdzie tkwi problem?

Oporna zmiana biegów – gdzie tkwi problem?

Zmiana biegów powinna odbywać się płynnie, precyzyjnie i bez wywierania zbyt dużego nacisku na dźwignię. Jeżeli zaobserwowałeś, że w przypadku Twojego auta jest inaczej – nie czekaj, szybko ustal przyczyną i zadbaj o usunięcie usterki.

Copyright © 2012 Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu | Polityka cookies.